Granitbutik tack!

Jönköping fick nyligen en ny butik, nämligen Granit. Det är nog min närmaste Granitbutik och då är det nästan 3 timmars bilresa dit.

För er som har en Granitbutik i närheten får ni inte missa deras julkalender, där de har olika erbjudande varje dag. Jag har redan velat ha flera saker av deras erbjudande men vad ska man göra när man bor så långt ifrån.... tycker de borde öppna en webbshop, det tror jag absolut dom skulle tjäna på med så mycket fina saker.

Nu blir det snart hämtmat i form av pizza, mums..
Hoppas ni har en härlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh denna butik har jag aldrig sett innan, mycket snygga grejjor! Är det något du gärna vill ha och inte allt för stort så säg till så handlar jag gärna åt dig. Leverans till jul :) kram

2010-12-11 @ 18:29:38
Postat av: Janina

Åh så snällt av dig! Ska kolla lite närmare på det så hör jag av mig :) Men visst har dom snygga saker!! När bär det av hemåt då? Kramar

2010-12-11 @ 21:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0