hjärtan


Foto: Janina Torstensson

För att fortsätta på paket-temat så lägger jag upp denna bild. Flickorna får i år paket med hjärtan på :) och lillasysteryster får även ett julkort på sitt paket då jag inte skickat något till henne.

Idag har jag haft en mysig dag med mamma, mormor och syster. Hoppas ni också haft det lika bra!
Och nu ikväll har vi ätit lite skinkmackor här (gott gott!) och bara tagit det lugnt framför tv:en. Skönt när man kan slappna av lite..

Under helgen ska jag fortsätta träffa familj och släkt, härligt att kunna träffa alla trots att vi är så många! Så med detta inlägg vill jag önska er en riktig GOD JUL! Hoppas ni få en mysig jul med plats för lite avkoppling..

Om jag inte dyker in tidigare så syns vi efter helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0