Att inreda ett kök

Vi flyttade ju till en större lägenhet i somras, men inte kunnat bestämma vad vi vill ha för köksbord. Det är inte lätt.. finns mycket som är fint och många olika stilar.

Men efter mycket velande(som vanligt), så har jag nu kommit fram till ett beslut, R la över det på mig då han tyckte det drog över lite väl på velandet.... :)
Men i allafall, som det ser ut nu blir det ett gammalt IKEA bord som jag har hittat på blocket. Edefors heter det och är i massiv ek. Till det blir det 4 st stolar, Melvin, från MIO. Dessa är vita med stålben. Nedan ser ni stolen. Bordet får ni kolla in via länken!

Såg denna kombination i en PLAZA interiör-tidning och fastnade lite.. har även varit inne på att köra stålben på bord också. Svårt är det men hoppas på att mitt beslut blir bra.

Fortsättning på köksinredning kommer!
Tänkte även spinna vidare på detta med trä, vitt och betong i lägenheten då jag även har det i hallen nu :)

Bilden kommer från MIO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0