vita väggar


Foto: Janina Torstensson

Då jag inte hunnit fota något så får det bli en liten förhandstitt med vita väggar. Sådan skillnad det blir, eller hur?
Vi ska köpa nytt skrivbord till arbetsrummet, tror det får bli en lite längre skiva så både min och R´s dator får plats.

Som det är nu har jag ingen plats för min utan brular ställa den framför R´s skärm och tangentbord. Blir dock lite jobbigt om båda vill sitta där samtidigt ;). Så det kan helt enkelt vara skönt att ha någon plats att ställa ifrån sig datorn på, annars blir den liggandes lite överallt även när den inte används. 

Får väl se när det blir av bara, mycket pengar som går nu tycker jag! Hoppas ni haft en härlig helg, här har vi haft riktigt fint väder idag. SÅ härligt! Nu taggar vi för en ny vecka - påskveckan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0