Något jag har snöat in på..


Foto: LivingEtc

..är griffeltavlor. Både på vägg, dörr och kylskåp! Själv vill jag gärna ha en på sidan av vårt kylskåp, en ganska stor rektangulär. Tänkte att jag skulle göra en egen men vet inte riktigt vad man kan använda för material och måla på? Måste ju vara något som är lätt då det ska fästas med magneter på kylskåpet.. Får klura vidare.
The Home Company har en griffeltavla som skulle vara perfekt, men hade varit bra om jag hittade en med billigare prislapp:).

Idag har vi varit en sväng på Kosta Outlet, mest för att hitta på något denna långhelg. Fick med mig ett par skor hem som jag hittade på rean.
Iittala outlet ligger även där och jag skulle nog kunna köpa halva butiken för de har så fina saker! Idag höll jag faktiskt hårt i plånoken och kikade bara:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0