grön/vit inspiration






Foto: Thomas Hjertén mixr.se

Snyggt kök med gröna inslag! Jag gillar att kyl och frys är inbyggt, man ser dem inte alls ju. Snyggt och stilrent!
Den vita mosaiken kommer från Bauhaus, stommen/luckor och bänkskiva från IKEA. De gröna temuggarna på bordet kommer från Lagerhaus, också väldigt fina:).

Grön färg gör att hemmet får en känsla av vår och sommar, man blir glad av det, tycker ni inte det?

Idag har jag draigit igång mitt ex-jobb som jag gör på ett företag i stan, mycket spännande och kul projekt så jag längtar tills jag är igång på allvar! Kanske får ni veta när allt är klart ;)


Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Åh, vilka härliga detaljer i grönt! Gillar det massor! :)

2011-03-31 @ 12:40:32
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0