mini-makeover


Foto: Janina Torstensson

Sambon kom med ett förslag i fredags - byta handtag i köket. Ja, varför inte?! Men studentsnål som jag är så tycker jag det är onödigt att lägga allt för mycket pengar då vi bor i hyresrätt... så ett billigt alternativ var mitt mål!

Clas Ohlson hade bra alternativ, blev dock dyrare än vad vi trodde + att de inte hade så många hemma i butik. Även IKEA har bra utbud, dock med begränsade mått vilket är lite tråkigt men bättre priser! Så till slut blev det i alla fall handtag från IKEA och visst blir det skillnad på helheten i köket! Känns skönt att vi inte lagt jättemycket pengar på det också :).


Kommentarer
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Vad fint det blev. Vi har också bytt handtag i både hallen, köket och sovrummet. Härligt att kunna förändra när man bor i hyresrätt.



Svar:

Det tror jag absolut, det var verkligen en fin nyans på tapeten.

2011-03-06 @ 20:20:18
URL: http://www.inspireramera.se
Postat av: Janina

Tack:) Jag kommenterade ditt inlägg också, superfint!

2011-03-06 @ 21:24:52
URL: http://janinat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0