en glimt från sovrummet


Foto: Janina Torstensson

Vårt sovrum en solig septemberdag. Gillar verkligen de blå/vit-randiga påslakanen så de kommer få hänga med ett bra tag. Fick tyvärr inte med de fina knapparna på bild, får bli en annan gång. Påslakanet heter NYPONROS och kommer från IKEA.

Idag har det varit riktigt fint väder och hösten stannade av för några timmar mitt på dagen, härligt! Men visst ska det bli riktigt mysigt med höst. Idag åt jag min första clementin eller satsumas som de också heter nu. Sååå goda, gillar när de är sådär sura! Men det är i alla fall höst för mig.. clementiner och tända ljus :)

Hoppas ni har en mysig lördagskväll! Nu blir det fortsättning på boxen Walking dead som vi började titta på igår. Lite läskig minsann.... men verkar bra!

Vad svårt det var att fota sovrummet med alla skuggor, såg ut som en spöksäng om jag använde den kontrasten som jag brukar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0