köksinspiration

Bolaget Inspiration - www.bo-laget.se/inspiration/
Bild från www.bo-laget.se/inspiration/

Fredag kväll och oj vad trött jag är, men det får man vara!

Jag har kommit in i någon period då jag inte sitter så mycket vid datorn om kvällarna, vilket medför dåligt bloggande tyvärr. Jag hoppas att jag i alla fall inspirerar med de få inlägg som kommer!

Jag har nämnt det tidigare men jag saknar verkligen en Granit-butik i närheten och det är såå tråkigt! Kanske blir det en sväng upp till Stockholm i slutet av månaden, då måste det bli en tur dit!
Så - ni som har nära till Granit, ta till vara på det. Det finns mycket fina saker där.

Trevlig helg på er:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0