Rester till nya former


Foto: Sköna hem

Ordet rest förknippar jag med kasta, men i detta samanhand ska vi spara dem. Resterna ska sedan tillsammans skapa något nytt och eget.
Nu för tiden är vi, eller om jag tänker på min generation, väldigt dåliga på att spara rester. Förr tog man vara på allt man hade och var mer kreativ när det gäller hushållet, och nu pratar jag inte bara inredning utan också andra saker så som mat.

Så, rester kan vara spännande och kan tillsammans med något annat bli något alldeles speciellt! Tänk på det. Sköna hem skriver mer om detta ämne här.

Kommentarer
Postat av: Gorangina

A very nice site keep it up. Regards

2011-10-27 @ 07:51:55
URL: http://gorangina.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0