Bloglovin

Fredag idag, såå skönt!

Har en tid tillbaka testat bloglovin(kanske lite sen, jag vet:)), då jag har en del bloggar jag följer så är detta ett mycket smidigt sätt att hålla reda på nya och gamla inlägg. Så det rekommenderar jag verkligen om är en flitig bloggläsare!

Man kan även gilla vissa inlägg och de som fått mest "gilla-markeringar" hamnar under fliken populärt, smidigt sätt att hitta nya intressanta bloggar!

Många bloggar har en liten knapp eller en bildlänk(som i mitt fall), där man lätt kan lägga till aktuell blogg till bloglovin. Det går öven att lägga till en ny blogg på bloglovin genom att skriva in aktuell url:en.
Har ni inte sett min bildlänk? Den finns längst ner i menyn till höger.

Det som verkar vara lite dumt är att bloglovin hämtar data i tidsintervaller, vilket betyder att data hämtas inte lika ofta från bloggar som har få följare. Vet dock inte hur mycket som skiljer då de flesta jag följer har ganska många följare..

Har nyligen lagt upp min egna blog på bloglovin så har nog inte så många följare än :).

Nedan ser ni min bloglovin, så här ser det ut när en blogg har uppdaterats med ett nytt inlägg. Dvs jag har ett oläst inlägg i min bloglovin.

Uppdatering: Bloglovin släpper en iPhone-app! De beräknar att släppa den innan jul.


Foto: Screen shot. Bloglovin.com.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0