Det blev en lång paus..


Foto: Janina Torstensson

En oförlåtlig lång paus från bloggen. Ibland får man bara säga ifrån, när man känner att det blir för mycket. Jag hade så otroligt mycket i skolan innan examen och massa annat(roligt) som hände just då.
Självklart är det tråkigt att det gick ut över bloggen men så blev det tyvärr. Jag hoppas att jag har några av er kvar där ute!!

Så vad har hänt sen sist, jag har en kandidatexamen i datavetenskap och hade en supertrevlig examensfest här hemma, Jag har fått jobb - börjar 1 Aug, haft möhippa för en av min närmaste kompisar, varit i Turkiet i 2 veckor med hela familjen(14 pers) så det var fullt ös och alldeles underbart och så har jag hunnit med lite semester här hemma nu också.

Jag hoppas att ni har en fin sommar där ute, själv njuter jag för fulla muggar! Nästa vecka ska jag hoppa in och jobba på mitt gamla sommarjobb men annars är jag ledig fram till 1 Aug.

Jag lovar att uppdatera er snart igen! Ha det bra så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0