Gott nytt år!



Fult upp igår så hann inte titta in här. Nyårsafton börjar alltid med barnkalas innan alla förberedelser drar igång. Helt plötsligt är det kväll och vännerna plingar på dörren! Det går i ett kan man säga.

En trevlig kväll blev det iallafall då L och J var hos oss. Vi hade knytkalas som blev väldigt lyckat! Mycket god mat blev det och lyckos oss att det finns endel rester kvar :)

Nu är det ett nytt år, 2011. Konstigt vad tiden går fort.. 2010 var ett mycket bra år då mycket roliga saker hände. Ny lägenhet och Parisresan står högt upp på den listan!

Jag tror att 2011 kan ge med sig lika mycket roliga saker, om inte mer! Till sommaren går jag nämligen ut min utbildning vilket nog kommer bli en stor förändring i livet, ett jobb som system eller webbutvecklare är nog det jag satsar på till och börjar med. Får se vad det bär av!

Vi har också en resa till Turkiet att se fram emot. Min pappa har nämligen bjudit oss alla barn och barnbarn och den är redan bokad och klar. Känns underbart att veta att man har en solsemester klar redan, och så kul vi kommer att ha!

Jag hoppas på att utveckla bloggen mer. Den senaste tiden har jag fått så mycket fler besökare, vilket jag måste tacka Jannice för! Jag är inte så mycket för att marknadsföra bloggen, har liksom inte blivit så.. men för ett tag sedan så kommenterade jag ett inlägg med länk till hit på Jannice blogg vilket resulterade i att jag fick sååå många fler besökare under några dagar! Jag tror och hoppas att några av er har stannat kvar :)

Gott nytt år till er och hoppas på ett bra 2011!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0