Underbara tulpaner


Foto: sxc

Blev en omedveten paus i bloggandet. Lite förvirrad som jag är trodde jag att jag hade en vecka till på mig att få klart ett projekt i skolan. Men icke, hemsidan skulle publiseras idag! Blev lite bråttom då minsann... och helt klar blev jag inte, så tråkigt! Blir redovisning i morgon, så får se vad läraren säger om det.

Dags att ta ut julen nu hörni, då jag tog ledigt från både hem och skola i helgen så har jag inte kommit så långt vad det gäller den biten.. och ikväll blir det nog att vila huvudet och sova tidigt.

Fin bild av en tulpanbukett ovan, för att symbolisera att julen är över. Jag tycker alltid att det är roligare att köpa hem tulpaner då julen är ute ur hemmet, blir liksom en övergång då på något sätt. Så jag längtar lite efter en vas med rosor i på bordet! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0