fortsätter på samma spår..



Foto: Isa Form

Det finns ju så många fina posters med tryck i denna värld och detta är några av mina absoluta favoriter. Isa Form har verkligen många fina men jag har fastnat lite extra för dessa.

Vi behöver tavlor till hemmet men jag är ju så velig... beslutsångesten är helt otrolig. Något jag behöver bli bättre på, verkligen! Sen tycker jag också det är så svårt med storleken på tavla, blir den för liten eller för stor? jaa ni, det finns mycket att fundera på när det gäller inredning..

Hoppas ni har haft en bra start på veckan! Själv blev jag bjuden på en god lunch av pappa, mysigt! Och så har jag faktiskt fått en hel del skola gjort också, inte helt fel det heller..


Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Jag har den svarta "There is no place like home" och gillar den skarpt! :) Angående storlekar så om du har tavlor hemma, så testa runt och känn efter vilken strl som passar!

2011-03-23 @ 10:42:38
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Janina

Ja den är riktigt fin! Tack för tipset, det får bli en testning här hemma med lite olika storlekar, kanske kommer jag på vilket motiv jag vill ha då också ;)

2011-03-23 @ 21:50:36
URL: http://janinat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0