Istället för kakel

Foto: mixr.se

 

Kakel är något som hör till vanligheten över diskbänken. Vill man ha någonting annat tror jag absolut att detta kan vara något. Jag har ingen erfarenhet av det alls men läser man om det så verkar det vara en bra produkt.


Enamello är ett företag som har tagit fram dessa skivor som både är skrivbara och magnetiska och kan alltså användas istället för kakel. Perfekt för kom ihåg och äggklockan kanske? Finns i olika färger men visst är den mintgröna fin!? Här finns ett exempel på ett mintgrönt kök om ni är nyfikna på hur det kan se ut.

 

Det går även att få dessa skivor som en skrivtavla till barnrummet, roligt för barnen att kunna gå loss på! När jag ändå var inne på det mintgröna var jag tvungen att visa ugnen också:).

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0