min griffeltavla!


Foto: Janina Torstensson

Hemkommen från en liten picknick med R, vi köpte med oss mat och satte oss vid vattnet en stund. Visst måste man väl ta vara på de härliga kvällarna?!

Och vet ni, jag fyllde ju faktiskt år förra veckan. Då fick jag denna Wallies, en griffeltavla som jag nu satt upp på sidan av kylskåpet. Mycket nöjd!

Idag har jag fått en del gjort och jag hoppas det går lika bra i morgon om inte ännu bättre! Får nu går det undan kära vänner. Veckorna flyger förbi och ex-jobbet ska snart vara klart. Jag hoppas ni har förståelse om jag inte kikar in lika ofta..

Ha en fortsatt fin kväll!



Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej Janina! Vad roligt, vilken fin bild! Jag undrar om du har lust att sända mig bilden till mig för att lägga upp på vårt "hemma hos våra kunder" och i shoppen mm. Jag hänvisar givetvis till både dig och din blogg och att bilden är från dig!



ha en härlig kväll,

annelie

inreda.com

2011-05-17 @ 21:32:58
URL: http://www.inreda.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0